fredag 12 december 2008

Min Mr Mek har kommit hem

Ja då va han hemma från sin tripp "Over There"min MR MEK.......för det känns verkligen som om han bara va min...konstigt va???



Min riddare kom till mig på slottet i dag...bara för att få en puss och lämna lite presenter till mig och mina små.....gulle honom! Sen åkte han sin väg å jag vinkade adjö i luckan till slottet...


När han hade gått så kom jag på mig själv att le sådär fånigt som man gör när man gillar nån..å de gjorde jag...bara log...å gillade...ja ni hör ju själva!


Vad han hade köpt till ungarna visste jag...å till mig från Victorias Secret, såg ju fina kassen... Helt underbar Teddy med matchande morgonrock, först vågade jag inte titta, men bara först...


Han har god smak min Mr Mek, d såg jag på en gång....Grått=snyggt & elegant i Majsans värld!


Sen min favorit parfym Super Model,,,,å vad jag sprutade på mig och jag undrar om Mr Mek kommer att tycka att den luktar gott på mig....Skulle tro det va!!!!


Tack gullet o i morgon får du lukta på mig, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!





100 röster till tack då kommer jag att mannekänga i min nya Teddy...så RÖSTA på lilla knappen här nedanför...

Majsanteddypajsarn



BloggRegistret.se^

0 kommentarer: