tisdag 21 april 2009

Skänk en slant du me!!!!!

Har kopierat länen på min FB....så snälla ni skänk en slant ni med...och Malla du har skrivit så bra i det tidigare inlägget...go malla.

Baby Thor is stuck at an orphanage in Guatemala.
Lots of swedish media about it. If you want to read a translated article, go to www.thorwang.com
Vi behöver donationer för att ha en chans att få hem Thor. Små bäckar,,,,,, Ingen donation är för liten...
Vill man skänka 25 kronor så skriver man: (mellanslag)Vul(mellanslag)thor25
Vill man skänka 50 kronor så skriver man: (mellanslag)Vul(mellanslag)thor50
Vill man skänka 100 kronor så skriver man: (mellanslag)Vul(mellanslag)thor100skicka till 72550
Jag tänkte uppdatera er lite om hur det går med insamlingen. Den går ÖVER förväntan. Bara igår fick vi in över 4000kronor och nu i skrivande stund finns där 5402.70 kronor. Jag tänkte begära överföring på fredag sen tar det ett par dagar innan Mia har pengarna inne på sitt konto, Förhoppningsvis redan på måndagen.//Mikael karlsson, http://blogg.expressen.se/for_mitt_barn/

Majsanskänkerettbidragpajsarn
BloggRegistret.se^

1 kommentarer:

Monica sa...

jag har redan gjort det några ggr !
Hoppas han snart kommer hem, nu!!
Kanske ¨Din kärlek kan skänka några hjul vi kan sälja ;)