fredag 2 april 2010

Skit i det du!!!!!!!

Hon är ju för underbar min lilla Sivan.
Vi åker till Ica Maxi för att påskhandla lite och bara det är ju en upplevelse i sig.

Karlarna stirrar ner i våra urringningar i alla möjliga vinklar vi än plockade varor i, dom lite längre männen hade ju fri sikt kan man säga.
Kvinnorna kollade snett på oss, det sket väl vi i och gjorde "high five"....yes we got it! Även i mataffären, inte illa.

Åker ner till verkstan och byter bil, det är persedelvård på G. Hoppar in i den lilla röda bilen som tjuter när man inte har bälte på sig och Sivan bara skrattar för hon vet att jag gärna inte sitter fast just i bilar. Andra ställen går fint.

Lilla sonen som sovit hos en kompis och ska cykla hem så mamman tillika skolfröken ringer för att tala om att Junior är på väg hem. Sivan tror att det är fina väninnan M så hon skriker rätt in i telefonen och mitt öra när skolfröken frågar mig om jag är hemma.

-Skit i det du!!!

Det blev knäpptyst på andra sidan telefonen och innan jag hann förklara mig, Sivan hann förklara sig. Men sen brast vi ut i skratt alla tre.

Sivan du är verkligen en real blond och vi har så kul i hop, tom när vi storhandlar och sitter i en liten inte så snygg röd liten fara.

Glad påsk Sivan och I lövööööööve you, big time!

Majsanskrattargottpajsarn

BloggRegistret.se^

0 kommentarer: