onsdag 6 maj 2009

Ja vi kattfajtar...

...o jag är en tjurig o elak jävel...jag vet....

Majsans tankar:(korsar mina fingrarar)

Nu raderar jag hela jävla bloggen.

Nej förrästen jag byter password så malla inte kommer in och så skriver jag ett avskedstal från mig och malla.

Så gick mina tankar i går...mitt namn va Terje i går....men först innan jag byter lösen så måste jag ju byta lösen på min privata mejl...man vet ju inte vad malla kan göra med den....bara det att nu kommer jag inte in i min mejl....nåt blev helfel..... vet ju hur arga katter är!!!

Visste att nu är det slutet på vår vänskap..ingenting kan reparera allt dumt vi sagt o gjort!
Och jag tänker inte komma krypandes på nån jävla båt jävel!!!, man blir så smutsig då!

Sen i dag så lämnade jag i skrivar jäveln på service...bra tänkt när jag nu inte har nån mejl och har 4 jävla offerter att skriva ut....knullpankaka!!!!(Monas favoriträtt för den delen)

Ja man är ju jädrans smart...tror jag ska starta en fiskmåsklubb...alla som saknar en bit av hjärnan är välkommen att bli medlem..

Ja biljetten ja...den är till salu bigtime!!!!


Blev så arg på mallla för att hon var så arg på mig, att jag bokade en helt ny hytt( helt omöjligt men dom hade fått in ett återbud...jag högg direkt)...där ska jag ligga o sprattla med benen under helgen, dricka skumpa o tycka synd om mig själv....å dansa me för den delen!!!

Så nu är det bodelning mellan M & M på gång för nu blir det till att ta osthyveln och börja hyvla på panelen...det går säkert att göra goda frukostar o middagar på panel...lite gelantinblad bara....eller lägga in plankorna på nåt litet sätt....Tänk när ungarna kommer hem till sin pappa med träflisor mellan tänderna....o spik i magen...asg.

Inte nog med det nu dimper det ner skattepapper som jag hajjar noll av....jävla mallamuckbralla...vem ska tyda dom åt mig nu dåååå??? Inte sivan iaf det hajjar ju vem som helst!!!

Så jag gör som vanligt lägger detta 1 cm tjocka brev från skattemyndigheten nederst i en låda och lånar Juniors trollstav och säger hokus pokus fillijokkuys...å så vevar jag med stav fan!!!

Majsanilyxhyttenpajsarn

BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Ni låter fanimej som ni är gifta på riktigt!

Se så, lite försoningssex och allt blir bra, haha!!

Majsanochmalla sa...

Egentligen pratar jag inte med dig.. Så låtsas inte om det här... Thäänks!

Kontakta HF på fejjan... Hon har en köpare på din biljett.. Kanske på min också.. För jag ska väl ligga brevid dej.. Å grina..

Ähhh vafan skriver jag för dravvel.. *evil eye*..

Pok

Mallagrinarbralla

Monica sa...

men ni är ju som 15 åringar hahaha tänk hur ni gör skit va ska era snart tonåringar göra? jagbaundrar??