lördag 9 juli 2011

Klart som korvspad

Att man gör sig till lite extra när ungarna och jag blir bjudna på semester av självaste Mater of....
Han har stenkoll på vad en kvinna som jag med tillhörande gryn behöver, baaaaadly!

Så nu är resan beställd och det pirrar i hela kroppen...av längtan efter både det ena och det andra. I´ll go bananas otherwise!!
En bra man vet vad en kvinna vill ha och när hon vill ha det, hängde ni me?

I morgon blir det till att stuva in ungjärparna i bilen och harva några mil. Funderar just på hur jag ska få liv i ungarna efter att jag "drogat" dom lite lätt med mirakeltrasan, allt för att få lugn och ro på bilfärden. Jag vill spela min musik, kedjeröka och äta godis i lugn och ro. Har verkligen inte lust att höra på film som dom jämt vill kolla på när vi åker lite längre sträckor...å det har vi gjort en del i den häringa familjen.
Måste nog swischa förbi apoteket i morgon och se vad dom har för uppiggande att ge järpsen när vi är framme på "landet". Annars funkar det nog med lite rykande färsk koskit under näsan på järparna, får dock inte glömma att lägga ner latex handskar i väskan bara!!! För inget skit kommer under dom här naglarna, hu jedamig!

Fest å fika vill man ju inte missa!

Majsantygtrasepajsarn


BloggRegistret.se^

0 kommentarer: