måndag 21 april 2008

Nu är det krig... Satans!

Majsan ligger pyrt till! Jävligt pyrt till...

Allt började med att jag hade ganska somriga kläder när hon hämta mig för jobb i går....

Majsan: - Jaha... Är det sommar nu också?!? *spydig min/uttal*
Själv hade hon hood, jeans och täckjacka....

Malla: - Japp! Är du sjuk eller så... Täckjacka!??! *glad och go som en annan Sickan Carlsson*

Majsan: Skit i det du! *blänger på mina sandalklädda fötter*.... Menar du på fullt allvar att jag ska behöva kolla på dina missbildade "bananboat" fötter, hela dagen???

Malla: Näeee... Det går skitbra om du jobbar istf att kolla på mina fötter.

Majsan: Jaja... Bra om jag slipper se dem på rockbåten.. Iaf ...

Malla: Harú käkat taggtråd eller? Jag kommer unna mig snygg pedikyr och sen köra med öppna sandaler, som vanligt på båten... Å du.. Jag är född med klumpfötter... Sluta hacka! *börjar ruttna*

Majsan: Hahhha... Är du helt skruvad!??! Fattarú inte att du måste ha högklackat om du ska få flirta... Hahha...

Malla: Men du... Jag ska umgås, lyssna på bra musik, drick bira, dansa, och ränna runt och shoppa... Jag kommer grina efter 5 min om jag måste gå i högklackat. Det blir snyggt med ett par schysta sandaler... Å skööönt!

Charmtrollet Majsan: Jaja.. Du får göra som du vill. MEN jag och de flesta andra brudarna kommer ha högklackat... Din dvärg!

Malla: Men... För lite sex eller? Vi får konsultera SnosNillarna...

Majsan: Mmmm... Då kanske de kan rekommendera oss hur vi ska göra med problemet skor öht när det gäller rockbåten...

Malla: Tror faktiskt vi måste det... Varenda jävla resa de senaste 10 åren har mina skor gjort som dom vill... Man hamnar här och man hamnar där...Barer, hytter, behandlingar, scener... you name it.. Pga av de där jävla skorna... Som går vart de vill... Så spelar det ingen roll om det är högklackat eller sandaler... Jävla skor!

Majsan: Preeecis... Skonillarna... Vi måste fråga experterna...

Malla: Okej... Men nu jobbar vi..

Majsan: Jag har svårt att koncentrera mig när du visar hela snéa fötterna...

Malla: Men fan ge dig ... NU!

Majsan: Muttrar....

Plötsligt är mitt skrivbord nersölat med hennes te... Oj då! Säger Majsan och går vidare...

Då ruttna jag rejält... Så jag Hällde salt i hennes nya temugg, drog ur hennes skrivarsladd och gömde hennes cigg...

Svaret på det kom ganska omgående... Tjipptjillevipp så hade Majsan spillt nynya tet på mina cigg... Snott min kalender och råkat låsa balkongen när jag var ute och rökte... När hon öppnade balkongen efter att jag hotat med att ringa 112 så dängde hon upp dörren så den träffade mig rakt över näsan... Perkele vad ont det gjorde... Blodvite uppstod...

Så där fortsatte hela dagen i går....

Och hon ger sig inte... Fottrakasserierna fortsätter... Hahha... Fortsätt bejbi... Hämnden är ljuv.. Du vet aldrig vad som händer när du öppnar dörren nästa gång!!!

Pok

Mallavärldsafulafötternamendetärdeendafötterjagharbralla


BloggRegistret.se
^

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA Ni är ju för SKÖNT underhållande!!!

Kan ni inte häfta upp ett par webbkameror och köra Majsan & Mallan LIVE på nån webbsite så kan vi sitta och betta på vem som tar hem segern.

Snälla!!

Pangbruden sa...

Vänta bara tills hon har sett mina ben.. då kommer hon att glömma dina fötter.

Moi har rasben som en häst..enm Ardenner!

Majsanochmalla sa...

Pappa C... Bra idé där... Majsans högsta dröm är att få sitta i tv 4 morgonsoffa... Kanske vägen dit är webcam?

Pangis... Här är det också raaaasben... Så jävla jobbigt att knö in benen i lägenheten... Oftast låter jag benen o fötterna ligga kvar ute... Och drälla Och ligga ivägen för annan trafik... Smällar man får ta när benen är längre än kinesiska muren! ;-)

Pok

Mallairltaxbensbralla