lördag 7 juni 2008

Eftersom jag är snorsjuk... Orkade jag bara..

- Städa ur köket.
- Rengöra ugnen.
- Frosta av kyl och frys.
- Putsa all fönster, på alla sidor.
- Tvätta, mangla all tvätt.
- Bädda rent i allas sängar.
- Rensa ur allas garderober.
- Storhandla.
- Skriva protokoll för asienresan.
- Städa balkongen.
- Knäskura alla golv.
- Laga 2 måltider & frukost till ungarna.

Fan vad jag hatar att va sjuk... Det är såååå boring! Man orkar ju ingenting!

Pok

Malladoerbralla
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

SKONILSSON GRUPPE sa...

Shit. Du är da shit.

Anonym sa...

men Staaaakaaaaare !
Men hur sjutton orkar du i denna värmen + att du är SJUKER!!!! ??
Monica

Anonym sa...

Jag iddes inte ens hälften och då är jag frisk:-) POK o krya på dig!

Anonym sa...

Kom igen nu slöisar och skriv lite oftare! Vi vill ha minst 2 inlägg om dan. :)
POK

Majsanochmalla sa...

Hahha... 2 inlägg om dan!!? Ska bli raring! Ska bara snora färdigt så jag får mer ork!

;-)

Pok

Mallasvärisbralla