söndag 15 juni 2008

Vinsugen..en Söndag..!!!

...ja det är alla kvinnor rätt att bli sugna/dricka vin en söndag...

Barnen kom hem från sin flyttupptagne pappa, och dom ville gosa så det gjorde vi.

Mamma Majsan tog sig ett glas vin,,,,och nu skulle ungarna hem till kompisar, inte så värst långt bort men ändå...-Vi cyklar utropade jag och ungarna överlyckliga...

Jag tog fram min fula lila rostiga cykel för att konstatera att det inte fanns någon luft,,,skit samma jag snörde på mig mina inlines och vallade ut ungar och hund på gatan....Sen åkte vi och jädrans vad jag har saknat mina inlines turer.....

Ungarna lämnade, hunden fick skita i farten....snabb rastning..ha ha!!!

Sen åkte jag hem till min fina altan och la mig på soffan...och poff...jag somnade i solen...åh det behövde jag...tänk vad lite vin gör susen...

Så skulle ungarna hämtas och jag hann få i mig ett glas vin till....

När jag hämtade stora H hos sin kompis I...så konstaterade I:s mamma B och jag att det var helt ok att dricka vin och sporta....

I morgon blir det en lång tur på mina älskade inlines....shit vad snygga ben jag kommer få till semestern...

Majsanfylldmedfartpajsarn
BloggRegistret.se

0 kommentarer: