torsdag 20 november 2008

Majsan o männen

Tänk er mig i skogarna med en massa vältränade män...med mitt flås!!!
Nu vill ju jag gärna få er att tro att jag springer i en snygg Gucci jogging dress med rosa fluffiga gympa dojjor,,och med håret snyggt fladdrande i vinden och efter mig springer snygga vältränade män och bara vill ha fatt mig.....Nä brudar sanningen är en helt annan, vet inte ens om jag ska dela med mig av den.....Men jag känner att jag måste!!!!

Sanningen ser ut så här....

Jag i visserligen nya snygga joggingkläder inköpta för ändamålet,,,Gucci tillverkar ju inte joggingkläder,,nähe sa jag och åkte till Intersport.

Lager på lager principen...ja och alla kläder i stl 38 o small....
Min stora H säger...shit mamma vad smal du ser ut....ja säger jag och drar in magarna...

Första passet så visste jag inte vad jag hade att vänta mig,,,hoppar ut som en dum gås....och så börjar 50 pers att jogga...avståndet blir bara längre o jag har hela tiden en BsserWisser som puttar på mig i ryggen, inte en chans att komma undan...När jag stannade för att spy så stod BW och joggade på stället för att sen putta mig vidare när jag spytt färdigt..

Kunde knappt andas och hostar som en gammal bil, då förklarar BW att det är tjäran från ciggen som ska bort och att mina lungor eller what ever inte kunde ta till sig syret...bla bla bla..
-Hoppa upp på min rygg säger han..
-Nej säger jag då skiter jag på mig....o då ler han...och jag spänner mig för att inte färga brallorna bruna o göra bort mig....Men man får ju se det som styrke träning av sjärten...ha ha

Ja han har nog oxå tränat så hårt att han nästan skitit på sig...

Skit samma jag tog mig runt i alla fall...åkte direkt hem o la mig i ett varmt bad...sen gick jag o la mig för att vakna till en värk som inte jag beställt...

Jag var så trött hade ingen som helt lust att gå upp,, fick gå in i duschen och massera mig....Min arma kropp!!

Men jag åkte till träningen 2 dagar senar i alla fall...och jag var så nervös innan alla joggade iväg...och jag hängde med, behövde ingen hand i ryggen....Ja jag hängde ju inte med som dom som tränat länge,,,,men jag har joggat, gjort kullerbyttor, situpse, sprungit jägarmarch, och tagit mig upp för dödens backe flera gånger...

Sen joggat i 15 minuter utan att stanna...yes jag kan!!!
Tränarna gav mig kred för att jag inte gett upp och att jag förbättrat mig så många % på bara ett pass....


Så nu ska flåset övas upp och jag ska inta tronen..längst fram där jag hör hemma....

Majsanvärstamilitärpajsarn
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad impad jag blir! Coolt! Jag skulle också vilja
Men...

Miasomnöjjersigmedbadminton

Anonym sa...

MY GOD!! Jag är oxå helt impad.... va??? Shit... fy farao. Ja, jag ska väl oxå göra nåt sånt..et kommer att krävas för att få ordning på alla mina magar oxå sen...

PUSS

sofie sa...

Jätte duktigt gjort.Även jag blir impad.Trevlig helg.

Anonym sa...

Majsan!

Och det där gör du helt frivilligt?? *mycket imponerad

Majsanochmalla sa...

Japp o d är så kul...har blivit frälst...hallelulja