måndag 29 mars 2010

Hur hinner vi/jag med?

I Fredags så var vi 4 brudar/kvinnor/läckerbitar bjudna på resturang. Eftersom vi är så trevliga så händer ju ofta sånt här. Inte varje dag man går på "personalfest" där man inte är anställd.

Ca 25 stycken grabbar i varierande åldrar sitter på resturangen när vi kommer in och det blir tyst,någon säger: Nu kommer dom!
Dame right, boys!

Vi gick runt och hälsade på alla och sedan tog vi plats vid borden. Maten var supergod och i servetten låg en överaskning, lite rosa och några nollor. Man tackar!
Lite bonus från företaget vi inte jobbar på, hur sjuk är den?

Som vanligt så var glaset alltid fullt av härliga bubblor å trots höga klackar så lyckades vi hålla oss upprätta hela kvällen.

Festen urartade visserligen, tänk er själva 25 hormonstinna grabbar i en bar fylld med all sorts dricka och till råga på allt: lite hotta bejbs!

Men inte gjorde det något, jag såg min chans att hoppa in i en taxi och bege mig ut på andra äventyr. Om än lite mer än salongsberusad.

Veckan som kommer då?

Jag tror mig minnas att jag skrev om den fina festen vi var på för en tid sedan, nu händer det igen fast nu är det middag med "värden" och hans kompis. Dom vill bjuda ut oss för att vi är så trevliga och dom gillar kvinnor med stil. Only at Oystermalm händer dessa saker. En kväll med skumpa igen gör ju ingenting sen att sällskapet är trevligt gör ju inte saken sämre.

Hunting season, när den nu börjar så har vi fått en en inbjudan att medverka en weekend. Förhoppningsvis på någon fin Greves gods, vi klagar inte Sivan och jag.
Och om vi vill så får vi bjuda in 3 väninnor var, så det kanske vi gör. Men det måste vara kvinnor med stil och klass.
Undrar just om vi är medbjudna som trofeér eller bara kuttersmycken? Det visar sig och kanske får man skjuta skarpt med nåt fint vapen?

Majsanpangpangpajsarn


BloggRegistret.se^

0 kommentarer: