måndag 1 mars 2010

Min man...

....är något utöver det vanliga....

Han har det!

Han kom och hämtade mig ganska sent på kvällen och färden gick in till den stora staden.
Middag, skumpa och hela kittet....sen in på sviten på Grand.

Tackar gud för shoppingturen tidigare på dagen....bara det bästa är gott nog åt både mig och honom.

Inga detaljer om vad som hände på sviten....men jag kan säga att min kropp skakar fortfarande och den njutning han ger mig på alla plan är ovärdeligt...
En tanke flög snabbt igenom mitt huvud....föds man med den talangen eller har det krävts många kvinnor för att trolla som han gör....skit i samma huvudsaken är att han trollar med mig här och nu....å som han sa igår....i många år framöver...jo man tackar och är det något jag vet så är det att jag är värd det bästa...inte för att jag tar det, utan för att jag förtjänar det. Och hur manligt och sexigt är det inte när en man vet hur att behandla sin kvinna?


Majsanlyckoruspajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: