torsdag 20 oktober 2011

Årets julklapp!



Vi har fattat vilken "bra att ha sak" som blir årets julklapp. Och om någon säger nått annat så ljuger dom, ren skär lögn alltså!

En mutt och tutt spegel är vad varje kvinna behöver, snart i var kvinnas mutta. Fast vi måste desajna om lite. Vit ska den vara med ett rött kors med texten "muttans bästa vän" på baksidan.
Och vid hängpattar så passar spegeln fin fint, inte alla som sett statusen under bröna på väldigt länge. Inte vet jag men mossa är väl vanligt förekommande på hängisar, kanske lite svettigt där under så att det blir värme eksem eller nåt.
Det finns säkert fler användningsområden på muttspeglen, välkomna att lämna tips här på bloggen. Men jag rekomenderar inte att använda den analt, då är det riskt för ryggskador.

Vi kliar oss lite i huvudet Malla och jag och inser att en sån här spegel har vi saknat i hela våra liv. Tänk vad mycket enklare det vore om man haft en. Man kan liksom vara sin egen gynaecologist och ställa sina egna diagoser, helt perfa! Stora besparingar att göra alltså.

Den som aldrig haft muttproblems eller för den delen någon könis. Räck upp en hand! Misstänkte väl det, inte många och den som inte räcker upp handen har nog inte haft så mycket hanky panky eller roligt heller för den delen. Jävla torrbollar!

Så nu har jag övat med muttspeglen på alla vänner, grannar och bekanta. Öppnar egen praktik snart, redan på Måndag tror jag. Dr MuttMajsan ska det stå på min namnskylt. TuttMalla får vara min assistent å boka patienter. För är det något Malla är bra på så är det just patientgöra.
Skitgörat lejer vi ut till nån frivillig som kan få betalt i allt annat än cash!

MajsanDrMuttpajsarn








BloggRegistret.se^

0 kommentarer: