måndag 3 oktober 2011

Lägg ner nu, Smäcken!


Han har ju ingen skam i kroppen alls. Han sitter i Ruggugglans kök och skickar sms. Eftersom jag alltid åker förbi det huset när jag ska mot stan. Ser dårfinken frenetiskt sitta och knappa på sin lur ensam i hans nya kök, typ. Eftersom pansarvagnen är så hög så har jag full insyn i köket. Och när han knappar sms så har han den där tomma sjuka blicken, scary!

Det tar inte många sekunder innan jag får ett mess, och är jag förvånad? Inte det minsta men jag trodde att han förlikat sig med att hålla tillgodo med Ruggugglan down the street.

Nu är det tredje natten på rad mig veterligen som han spenderar där, och jag tror på riktigt att han flyttat in. Ingen skam i kroppen har dom någon av dom. Inte fan vill jag ha Mr FF i närheten av mig och de mina. Inte då och inte heller nu. Nä dra härifrån och ta pick och pack med dig. Glöm inte Ugglan!

Majsantyckerniärosmakligapajsarn




BloggRegistret.se^

0 kommentarer: