söndag 1 mars 2009

Ärligt sagt.. Majsan

Tror du jag var på raggarrunda i Madrid!??!

När jag började dra dina fraser för Mr TyggoSnyggo.. (som pratar spanska, engelska, tyska, franska och finska flytande).. Så kolla han på mig som om jag just hade bett honom "skära av ballen och slajsa den som tillbehör på tapasbordet"....

TS: Malla din lilla språkförvirrade köttbulle.. Jag tycker om dig även om du säger "Jag har lite bölder i arslet hoppas du inte misstycker" på spanska till hovmästaren.. En gång.. Men gör du det igen.. Så kommer jag skicka hem dig med nästa plan..


Pok

Mallavarförhållerjagmigintetillitalienskasomjagkanbralla
BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Lär dig frasen på finska ochimpa på honom nästa gång;-) POK

ullrika sa...

jag är lostast i byn. har du varit å pussat spanjorer?

jaja. välkommen hem då!