torsdag 5 mars 2009

Guldmedalj..

Värsta stora, med blingbling på skulle jag vilja ge min LT...

Hon har ju blingblinghörappaterna sen en månad tbx lite drygt!

I går var det återbesök hos audiologen.. Första check sedan hon fick dem...

Och ärligt.. Som vanligt fick jag tårar i ögonen och hicka av hur duktig denna unge är. Audiologan tyckte sammalikadant.. Eller så tvingade jag henne att tycka så!?! ;-)

Näe.. Det behövs inget tvång.. Från dag 1 så har ungen använt lurarna, var visst någon dag hos pappsen hon inte ville. Och sen har hon vid 1 tillfälle stängt av lurarna i matsalen och på rasten.. Sen har det funkat finfint!

Varje kväll mäter hon batteristyrka, rengör och lägger i blöt, om det behövs.. Alltid alldeles själv!

Sen sitter hon där hos audiologan och bemöter, besvarar och ifrågasätter... Som hon aldrig gjort annat.. Undersökningarna går finfint.. LT är med på noterna. Innan audiologan ens sagt något har LT hajjat! På och av med hörappareterna bara..

Jag ska ge mig ut och leta fina saker till en guldmedalj till LT.. Det är hon värd!

Pok

Mallasoltmammabralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att hon kommer nå många stjärnor din LT! Jag bara vet det!

Och jag vet en till guldmedalj som ska delas ut, Den till LT´s mamma!!!