torsdag 7 januari 2010

Life...

...har varit bra det senaste året eller iaf ganska...

Men riktigt glad får man ju aldrig vara,,,har fått en finne i röven, Läs:svenska...
En riktigt jävlig sådan,,,har ju hört att man ska låta dom vara, inte klämma...och som jag låtigt den vara, men även jag har en gräns.
Men den jävleln ger sig ju inte, senast så lägger finnen i röven ut ip-adresser i cyberwörld så att alla kan skåda...kanske var det min, kanske var det din? Inte ok va?

Majsan, alltså jag ringde till polisen, nu jävlar räcker det, vem fan tro hon att hon är den där variga bölden? Bölds of queens eller?

Dennadäringa hemska bölden/finnen har grisat ner vår bloggwörld i ett år nu och spytt skit om ganska privata saker såsom sexmissbruk, alkoholism, blottat nära och kära här i vårt bloggspäjs och sett ner på andra människors arbete och talang...eller what ever!
Bara elaka/sjuka/olyckliga människor gör sådant, just för att höja sig själv...som en jävla vårlök...nacersisster eller vad det heter...

Så nu jävlar har jag iaf ruttnat...hon har bett om det och jag tänker inte hålla käften längre....nu ska ni få se en annan sida av fröken, läs: bitterfittans tragiska liv och parasitleverne.

Inte nog med det så råkade lilla jag ut för en olycka som har kostat mig lite allt möjligt, men jag deppar inte i hop för det, utan gör som doktorn säger...jag är snart på banan igen.

Ungarna växer som ogräs, det ska ridas, shoppas.....och vi har redan hunnit med en stöld....
då var det inte så kul, min H fick gå och be alla inblandade på varuhuset om ursäkt och ta i hand, titta i ögonen osv....hoppas nu att det räckte...

Vi har färgat håret min dotter och jag...eller inte jag för jag bara tonade, men hon köpte färg, men så går det väl när man som vuxen inte talar om vad som ska köpas, man tar lixom baa för givet.... Lika bra att avdramatisera sånt här i tidig ålder....

Lillprinsen han är mest nöjd hela tiden, spelar spel och leker med sina kompisar...han har inte färgat håret.....gud förbjude! Men han har en flickvän....som han har sms marathon med mest hela tiden.

Har ju hunnit frottera mig i dom högre kretsarna både på det yrkesmässiga planet och det privata...
Önskar jag kunde ge er alla smaskiga detaljer men det råder tysnadsplikt.... Fick faktiskt sms idag om en stor fest snart,,,,med jrkjhfiuaerieargveaihbie.....japp så är det!

Och bara satt du vet finnpajsarn så är mitt liv det enda jag vill leva, sitt du i din relativt stora 3:a,,,eller förresten byt till en midre...mindre lgh= mindre utgifter, sörru!

Och på vår blogg håller vi den tonen som passar!

Majsansertbxpajsarn
BloggRegistret.se^

5 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahha.. Vad var det jag sa.. Argigga så in i helvete.. ;-)

Pok

Mallalyckligbralla

Monica sa...

men va roligt ;) nu måste vi ses vi har en massa och prata om ;)

försvinn nu inte igen bara !

Maria sa...

Japp nu ska skiten fram....
Majsanhållerintekäftpajsarn

pangis sa...

Jamen det är ju så härligt att ni är tillbaka i hederlig gammal god stil.

Jag väntar med spänning på fortsättningen:-)

pok till dig med

Anonym sa...

Me like!!

Miasomocksåskabättrasinblogg!