söndag 10 januari 2010

Vi flippar totalt...

....jag och min väninna Sivan, på en hundprommenad.

Såklart innan vi gav oss ut i snön så hade vi dragit i oss en hel del Cava, å så hade vi ju datat, pratat badtalk eller Boytalk med en av våra manliga vänner på fäjsbook...sånna är vi!

Sen kollade vi in lite roliga youtube klipp, bla den om sugröret i röven...

Så när vi går där på prommisen så säger jag till Sivan, efter att hon lagt av värsta rökarn!

Undrar hur livet hade sett ut om vi träffats i tonåren?

Sivan säger utan att blinka gestukulerar som värsta jag vet inte vad...gör rörelser över boopisarna och plutar med läpparna...,du Majsan vi skulle ha så stora tuttar och botåxade läppar...å så skulle vi inte ha några ungar utan sitta i varsin flådig våning och några älskare var...och leva livet...la dolce vita

Troligtvis!

Men nu är det inte så, vi får hålla tillgodo med våra skitungar och vår liv som vi har...ja fast lite stämmer ju, men inte botåxet i läpparna...hah ahahahha. Resten är bara bonus...

Sivan har en älskare som inte går av för hackor...Snäll, omtänksam och väldigt å då menar jag väldigt generös..och han gillar kakor å Sivan vill ju gärna bjuda på mer än sin fina kropp och härliga personlighet...

Då börjar vi prata om fälshing eller vad det heter...tänk om någon av våra män skulle komma krypande på sängen med ett sugrör i munnen.....Shit!

Då kräktes jag upp alla Cava...hytte med fingret åt Sivan å så blev jag nykter....eller nåt!
Men säger Sivan då....om du får 20 glada laxar för besväret....och så står Sivanjäveln och låtsas suga i ett sugrör instoppat i någons röv...

Sivaaaaaaaaaan,,,sluta för fan å så kräktes jag igen, sen låg vi där i snön och pratade kiss o bajs.
Samtidigt sätter sig hunden brevid oss och bajsar...å korvarna stelar på vägen ut ur ni vet vad.

Som 2 gatubelysningslampor tändes våra högteknologiska hjärnor och den fyndiga ideén att vi skulle frysa ner bajskorvar med pärlsocker och så skulle hon bjuda sin älskare på det för han älskar kakor.....skrattar nu hejdlöst...kastar oss upp och börjar tokplocka frysna hundkorvar, jag stoppade mina i bajspåsar men Sivan som ska lämna in sin jacka på kemtvätt på måndag stoppade direkt i fickorna.

När Sivan nu med fickorna fulla med bajs börjar planera för hennes och älskarens lilla kak kalas....då säger hon:
-men då måste ju godbiten intas snarast så att den inte börjar tina.....för det är ju inte så roligt om det börjar lukta bajs mitt i kakstunden....skrattar nu så hela området vaknar..

Tänk er själva en tokblondin och en fejkbrunett i varsin stor gåsjacka, fulla och lättlurade som ligger och vrider sig i skratt på gatan...

Innan prommenaden var slut så hade vi recept till en hel bok...så nu är det jag som ringer mina kontakter på Bonnier på Måndag....

Majsan och Sivans snuskiga kakor ska den heta.


Majsanbajspajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: