onsdag 5 oktober 2011

It takes one to know one!

Nu var det hög tid att inkassera den utlovade tv:n. En stor fin Samsung 55 tum med 3D. Och i dag kom det en leverans med en tv till. Pay and make up!

Den monterades så fint så igår. And I can be so mean when I wanna be. Å det var jag efter tv montering, 2 flaskor rödvin senare och hanky panky så gick han hem till sitt "not so new home any more". Han ville avluta hängisen på ett snyggt sätt. Så rart!

Skulle inte tro det va, jag är en sån djävel när jag sätter den sidan till och det kände jag för i kväll. Don´t fuck with Tony!!!

Ett litet sms till Hängis ca 20 minuter efter han kommit hem dit typ nåt i den här stilen: Nu när ni kysser varandra ska du veta att han precis slickat mig. Sov gott! Tvi fan, spott å fräs! Lite kränkt kanske? Bra då är jag nöjd!

Ha ha han åkte ut med öronen före, hon arg som ett bi. Å jag bara asgarvar, blev du sårad? Där fick du ditt jävla as som inte ens har vett att vara hövlig. Kommer Aschberg och knackar på och undrar om jag vill ställa upp i Grannfejden så är jag redo med slickstoryn...bästa ever!

Majsanharflinatheladagenpajsarn




BloggRegistret.se^

0 kommentarer: