onsdag 12 december 2007

en sann bajshistoria

Nu när vi ändå e inne på ämnet och jag vill bara poängtera att det var MONA som tog upp det först....

Det var en kille som varit på fest och partajjat hela natten, framåt gryningen så beger han sig upp i skogen för att pissa...
Där hittar snubben ett par trosor i bomull, typ fula jävlar som bara funkar när man har mens typ....alla tjejer vet vad jag menar, killarna får vi hoppas har sån tur att dom aldrig behövt se just denna modell av trosa, very avtändande!!!

I dessa fula trosor låg en bajskorv och den var huge, enorm. en jättekorv....
Snubben i det här fallet som är så barnlig och gillar att snacka bajs, spättar bajskorven på en pinne tog med den till sina polare vid lägerelden...

Han frågade mig om jag kunde föreställa mig hur en grillad bajskorv luktar....
- nej det kan jag inte och vill heller inte veta!!!

Majsan the bäsjtalker

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: