söndag 9 december 2007

Syrror...

Läste just Baristans senaste inlägg.. Lyllos han som har en så´n syrra.. Å lyllos henne, med en så´n brorsa...

Själv har jag 2 fullständigt ?!??! väck syrror. Mallamittemellanjämt=det är synd om mig. ;-)

Syrra 1 är socitetsdamen i våningen på Östermalm med minkpäls, jagga och hela kittet. Hon dricker och knaprar allt i tablettväg som hon kommer över. Hahha... Varje semester som hon företar sig så kommer hon hem med en kasse piller. Dem knaprar hon själv å så hennes väninnor.. Hon delar ut vitt & brett. Och käringarna har väl varit påtända i runt 25-år vid det här laget...

Syrra 2, är "Guds gåva" till alla. Hon vet och kan allt.. Och nu menar jag ALLT! Hon frossar i människors problem och tror att hon har svar och lösning på allt och alla. Förra sommaren fick hon för sig att skicka mina föräldrar ( I 70-årsåldern) på familjeterapi... Sagt och gjort... Hon beställde tid för dem och informerade sen mina föräldrar.

Mamma sa bara.. - Jaha... Okej!??!

Pappa sa: - Jag ska taa mej fan inte gå på några jävla viktväktarmöten... Jag tror inte på så´nt ´skit... Till saken hör att pappsen är en knubbis.. Min syrra... sa: - Vem har sagt att du ska på viktväktarna? Pappa: - Nähee... Men då ska du veta att jag inte tror på så´n där GB (GI) - metod heller... !?!? Sen var det slut på den diskusionen... Tom "terpeutsyrran" insåg att det inte var mycket att göra åt gamlingar...

Jag säger som vanligt... Släkten är värre än värst! Iaf min..

Pok

Malla för mycket släktbrallan..

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: