söndag 9 december 2007

Katastrof-skit-kväll

Fy fan vad karlar är jobbiga...
Dom vill ha en snygg sexig tjej men ingen får titta eller kommentera...
Så min kväll slutade i katastorf, dock "släppte" jag mig inte en ÄNDA gång, ja nån liten smygis kanske på sin höjd.

Kvällen var trevlig tills Olala fick för mycket innanför västen och ställde till x antal scener.... så min kväll slutade med taxi hem till väninnan i stan där vi satt och snackade om män med ett varsit vinglas....
Sen kom hennes inneboende en fjolla i 20 års åldern med sina 2 fulla polare så vi hade supertrevligt....

Ett litet sömnpiller för att få sova 3 timmar för att sedan upp söndag morgon för att bakfull åka på aktiviteter med dom små skitungarna...

Nu ska jag oxå nätdata.... Malla lär mig hur man gör...

Majsan som fått luft undervingarna
BloggRegistret.se

0 kommentarer: