onsdag 23 januari 2008

Capo... Har han?!??!

Valen... Stackarn ja.... Gå till jobbet å få en feting... Bara så där!??! Vad är det för sätt?

Jag börjar misstänka att Capo har något med min "stora T" Att göra... Många likheter där!? Bla stora nävar. Och en osviklig förmåga att nita, när man minst anar det..

Bl a... En gång när "Stora T" ff var lillasyrra... 2-3 år gammal. Låg hon och myste i min famn på kvällskvisten. Vällingflarran var tömd och hon höll på att somna. Jag satt i goda ro och kolla på tv. Plötsligt säger hon - Mamma... -Mmmmm.. Sa jag, lite lojt och kolla ner på henne.. Å Pang, pang... 2 feta knytnävsslag rakt över öga/näsan... AJAJAJ... Skrek jag... - Mamma... Så där gör man när man slåss, sa "Stora T".. Som förklaring... Jaha!??!? Sa stolta mamman, med blodet rinnande och analkande blåtira...

Alltid lär man sig nå´tt...!?!

Pok

Malla Tyson

0 kommentarer: