fredag 4 januari 2008

Mu mu här o mu mu där

Husdjursmässan, say no more!!!
2 vuxna, nja vuxna o vuxna jag o Malla...
4 små skitiga tröttaungar.

Inträde vuxna 120:-
Barn 50:-
Familje biljett 250:-

Malla var inte sen att föreslå för mig att vi skulle ju kunna vara en familj, jorå sa vi och kollade varandra djupt i ögonen o ungarna höll på o dö...
och vi var tvugna att tala om att kärlek har inget kön, ingen färg osv.
Dom hajja precis.

Då var vi framme vid kassan och jag frågar om vi alla kan gå in på familjebiljett och det gick bra o Malla halar upp plånkan o ska ge mig halva summan då säger jag: Tack älskling och nu dog ungarna på riktigt!
Fy va ni är pinsamma....näe sa vi ekonomiska!!!

Sen gick vi o kollade på kaniner i 1 timme o ungarna tjatade om fler....
NEJ NEJ NEJ...våra kaniner har ju precis pippelippat så vi kommer ha många av just den varan om några veckor eller så.

Tänk om man blev på smällen varje gång man pippa....många ungar skulle det vara, men då hade man nog fått gå i kloster!

Jaja nu har ju ungarna roats, nu var det dags för lilla mig att få mitt medans ungarna var hos Tjuven.
Kukkeliku kom hit så vi åt mat tillsammans, hummersoppa med lite olivindränkt smått o gott...
Vi hamnade såklart på soffan o skulle kolla film, man kan ju hyra film i tv:n nu för tiden och d är ju toppen.
Men var ju tvungen att ringa för att få en kod o d fick jag....-En liten fråga bara : kan man inte beställa porrfilm oxå?
Sur suportan svarade: nej sånt har inte vi...nähe o du har aldrig knullat tänkte jag fråga,men såklart höll jag truten.

Så själv är bäste dräng, smisk smisk!!!

Sen kom ungarna och bröt förtrollningen, wajki wajki nu blev det visst vardag igen...

Majsan bästedrängpajsarn
BloggRegistret.se

10 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ni är roliga ,.men jag skule också gått inn på fam ticket ,svindyrt annars ;)

Majsanochmalla sa...

Ja även om vi betalt 120+50+50 så hade vi ju spart en tia var....
Såp vi röstar på stora familjer...

Majsanochmalla sa...

Hur kommer vi in på din blogg monica????

Anonym sa...

http://villmanintesavillmainte.blogg.se/ kolla här

MonasUniversum sa...

Amen brudar; husdjursmässan är nog det värsta skit jag har varit på. Ever!

Majsanochmalla sa...

Håller med dig mona, o hur fan kan man ha cafet brevid bongårdsdjuren...lukta pyton!!!

Majsanochmalla sa...

Visst är det skit, med husdjursmässan!... Men mina kids älskar det! Dom har dålig smak, jävligt dålig smak! Kan man slå ur dem det? ;-)

Malla

Majsanochmalla sa...

kan man banka skiten ur en karl så kan man väl d med ungarna me...

Alla ungar verkar ju ha bad taste o en o annann förälder at the houseanimalmässa...kram

Majsanochmalla sa...

Majsan...

Jag önskar nästan att jag var gift med dig... Du är bäst! Men du skulle inte få sköta finanserna då... Räkna en gång till!


Pok

Mallaminiräknarbralla

Majsanochmalla sa...

Förstår inte vad du menar...jag är en fena på att räkna...not!!!
Men jag e så glad o lycklig ändå...livet rullar ju på trots mitt penga-handikapp!!!

Majsan fattiglapp/ wow d rimmade nästan)