fredag 8 januari 2010

Måste sluta arbeta...

...för mina naglar är för långa, eller rättare sagt var....

Har slaffsat runt bland avloppsbrunnar och div annat otrevligt idag, har inte kunnat utföra mitt jobb på så sätt som jag brukar...
Sen har man ju inte jobbat så mycket på sista tiden heller och är det nåt som växer på mig så är det mina fina naglar...inget löst tjafs här inte....

Så jag jobbade bara en liten stund för att åka in till nagelsalongen och klippa av skiten,,,,,min nagelfifferska tittade storögt på mig när jag kom in i ren panik för att låna klotången...

Och ni ska inte tro att jag slängde mina långa fina nagelstumpar...nej då, dom funkar som tandpetare....räsajkling på hög nivå...och nu kan jag peta ut en hel älg mellan tänderna utan att vara orolig för om petaren håller....

Så nu är jag fit for job nästa vecka...utan naglar,,,ja jag har dom ju kvar men bara hälften så långa.....

Majsankliargärnapåryggenpajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: