fredag 22 januari 2010

Ring, ring..

Majsan: Va görú?

Malla: Är i hungården och uppfostrar mig.. (Alltså.. varför blir det understruket nu da?)

MP: Hahhha Du är ju galen! Ta hit byrackan ska jag tukta han! (Här vill jag, om än motvilligt erkänna att Majsan har en av de finaste, mest harmoniska och lydigaste hundar jag mött)

MB: Hahha.. Jag är inte galen på riktigt.. Jag har ju hört att du plågar hundar, slänger ut dem på altanen och härjar... ( Elaka korkade rykten pga ett skämt)... Jag skulle sparka pudeln eller frison Bische i arslet å få en finfin toffla jag.. Sen skulle jag leta upp en likasamma och få en finfin toffla på andra foten.. Men det är ju djurplågaren jag det..

MP Hajja att du är farligt ute nu..

MB: Jaja.. Whatever... Jag har ett problem.. HUGE problem..

MP.. Oj! exet eller?

MB: Va? Exet? Nä... Jag undrar om Junior & LT har förlagt ett spel hos dig.

MP.. Va? Vad då för spel?

MB: Mitt SuperMario.. Jag är faktiskt lite upprörd.. Jag har fortfarande inte klarat alla banor. Och de snodde både konsollen & spelet utan att fråga!

MP
: Va? Är du skruvad på riktigt? Hur sereut?

MB: konsollen är silverfärgad... Men skit i det! Ge hit spelet. Köpte fan det utomlands och det innehåller 48 spel! Hajja! Jag kan sno LT´s konsoll, den är B-nu

MP: Hmmm... Alltså.. Du frågar om ett gameboy?

MB: Nä nu jävlar blir jag upprörd! Jag skiter i konsollen.. Ge hit mitt spel! Var ju fan, tom Pokemon i också.. Ska det vara så svårt att hajja!?

MP:Asgarvar... Ahmenvafan.. Typ.. Är du full redan..

MB: Näee.. Men jag tänker bli om du inte tar fram mitt spel. Jag tycker det är respektlöst av ungarna att sno mitt spel... Fatta! 2 år av banklarning... Bara borta.. Eller fan HELA spelet gone, over and done... Jag vill bara ha tbx mitt spel.. Hajja!

MP.. Ska se till att Junior plockar fram det.. NOT!

MB: Nähejmen nu jävlars..

MP: Hej då, skål, god natt.. Eller what ever...

MB; *gråter och skriker*.. Ge hit mitt spel!!

Jag är en sucker på SuperMario.. Och jag vill ha mina spel, mina konsoller.. ( fast nu har jag snott LT´s gamla konsoll).. Det erkänner jag direkt, så även allt annat elände här i världen.. Bara jag får mitt egna spel.. Jag har fan klarat alla SuperMario sen de öht kom. Pga min envishet.. Några stackars små förortungar ska inte få pajja det! Vik hädan LT & Junior!!! Annars köper jag nytt för barnbidraget! Ba´satt´nivet!!!

Pok

Mallaupprördbralla



BloggRegistret.se^

1 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Junior säger att du suger...han vet inte vad du snackar om...din gamla bralla!

Majsan