fredag 22 januari 2010

Ur eskjost...men inte jag...

...och definitift inte Sivan...jorå det är hon.

Sivan är ute och flyger dessa dagar, glassar runt bland kreti o pleti i ett annat land...

Jag är hemma o roddar inför div aktiviteter...

Vaknar i morse till detta sms:
Majsan sätt dig på ett plan och kom hit...d e helt galet här!
Flighta hit nu bejbi.....love S.

Men hallå bejbi hur tänkte du nu....Lugn, jag vet hur du tänker å vet du jag hade tagit en bulle till Arlanda direkt om det inte vore för att min lilla son ska ha aktiviteter i morgonbitti mellan 9-12....

Fast det hade varit galet...flyga i 3-4 timmar för att parta eh hel natt, för att sedan åka hem för att börja jobba kl 16.00... Å du divan du missar inte jobbet i morgon för partyt, ok...

Å du kan hälsa Martini Kungen att han kan ta sin Gulfstream och pipa över till Estockholmo..ha ha..Så ska jag visa hur man partar.....

Ha det najs nu så börjar jag förberedelserna för i morgon....men du drick för mig oxå, jag är hemskt törstig...

Själv ska jag ligga å åla mig på Mallas pälsöverkast i kväll med praliner o skumpa.....o bar rumpa..ha ha

Pok

Majsanhadevelatflygatillsivanpajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: