lördag 26 juli 2008

Bhuuäää... Ännu mer gråt...

Fast i dag är det sentimentaltårar...

Bästa killen, finaste sonen fyller år i dag.. Fyllde 31, kl 09,37.. För att vara exakt!

Jag vet ju att han helst inte läser den här bloggen.. Han har nog av mig IRL, säger han!? Hmmm...

Men iaf vill jag säga grattis på din fördelsedag älskling! Ha det bäst på Goutlaund...

Och så vill jag säga ett bautagrattis till mig själv som lyckats "prestera" något så fantastiskt, som en baby,som blev ett barn, som blev en tonåring, som blev en vuxen.... Konstigt... Hur gick det till?...

Har ni frågor runt detta fenomen... Så fråga inte mig... Det "bara blev så"....

Stort POK till dig min favvograbb... Älskar dig... Mamma

Pok

Mallagrinaralltidavsentimentalitetnärungarnafyllerårbralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

ullrika sa...

fetkram till bästaste ande-mamman en dag försent men bättre sent än aldrig (grattade i min blogg men det är okej om att läsa mina kommentarer i nosarna inte är det första du gör på dan) som dom så klokt säger.

"bara blev" är förrsten ett bra bliv tycker jag!

tjo darling!