måndag 7 juli 2008

Vänner... Ja....

Majsan tvivlar "fett" på mina matlagningskunskaper... "Poor her"... Loooooser där! Skiter faktiskt jag i...

Men jag måste ändå tillkännage.... Majsan är sååååååååååååååå snäll! I dag har jag lämnat barnen till stolta pappan... 3 v!!!!!!!!!! Hjälp, det är lååååååång tid! SÅ LÅNG TID HAR JAG ALDRIG VARIT UTAN MINA BARN, mitt allt, mina älsklingar!!!!! Jag kommer få abstinens.... Jag älskar ju att vara mamma.... Tom kanske identifierar, mig själv för mycket i det..... Så när jag vill supa mig full, för att fejsa skiten... Då kommer Majsan med pavan! Tack tjejjen! Vad vill hon att jag ska kontra med då?!? Påsthe!! Med mjölk!!!!

Majsan... Du är så fin... Så generös och så stark.... Du är en fin vän... Tack!


Pok

Mallaforeverbralla *Mallaomänlitepackadpralla*
BloggRegistret.se
^

5 kommentarer:

Unknown sa...

då sitter vi i samma båt nu då,men jag har 4 veckor, sen brukar han alltid komma 1 vecka försent!!

Vises på fredag om jag orkar vänta på er jag ska inte gå på bio har ju sett den med kommandoran,men jag kommer efteråt, men vart ska ni gå??
filmen är 2,timmar 54 min lång ni vet det va?

*krampåer*
VartharMajsantagitvägenMalla?

Majsanochmalla sa...

Du kan komma till fondueboden so ligger på vanadisvägen runt 21-22 tiden.....vi ses kram

Malla hoppas du e härligt berusad...kram

majsanvinleverantörenpajsarn

Anonym sa...

tre veckor utan?? oj! du är stark kvinna!!

Malin sa...

Älskade vännen! Fy fasen säger jag bara! Jag kan i alla fall åka hem till exet och tanka lite om jag behöver. Men 3 veckor!!! Fast du har ju lite att se fram emot i alla fall.

Vi ses på fredag!
Malin

Anonym sa...

Jag tror att tre veckor är det längsta jag varit ifrån min stora tjej, också. Det kan vara jobbigt, men tänk på att det även kan vara nyttigt! Åsså lagrar du på dig massvis med mammakärlek som räcker för att ösa över de små liven länge, länge:-)