fredag 20 mars 2009

Lite nytt i skohyllan








Som sagt lite nytt....Ed Hardy har så coola kläder/skor....dessa dojjor är för tuffa dagar...ok!!!!





Sen har vi mina fynd från idag...frotterat mig på Nybrogatan/Riddargatan idag.


Skulle egentligen bra köpa dom beiga stövlarna.....men så blev jag ju så där förälskad även i dom svarta....Ni kvinnor out there vet precis vad jag menar.....



Jag o ungarna får käka kålsoppa i 2 veckor men det är det värt....och det bästa av allt är att ungarna e me på noterna...


Ingenting går upp mot en cool/välklädd morsa....


Nästa gång är det ungarnas tur att få lite nytt....dit vi reser lär ha bra shopping,,,å d e inte många veckor kvar nu.....


Majsanvärstasko/stövelpajsarn
BloggRegistret.se^

2 kommentarer:

sofie sa...

Jätte tjusiga skor,kom i håg att rösta har skrivit upp på min blogg hur ni ska göra.Tack för arve godset ser fram emot dom.Kram

Anonym sa...

Aahh... snygga stövlar :-) Det är faktiskt något en kvinna aldrig kan få för många par av!!