tisdag 3 februari 2009

Jipijaho...

Hahhaaa... Majsans musiksmak är fan helt !?????? Texten är fin.. Ingen tvekan.. Men va fan.. MUSIKEN! Vad är det för något!??!

U2.... Inna... Du är inte bara snygg.. Du har musiksmak också... I like!

Inna... Du är så klok som en bok också... Visst är det en sårad, skakad liten människa och själ.. Och vem är jag att dömma i det? Och faktum är.. Jag tom förstår henne i situationen.. Och jag hoppas att hon får själsro i det hon går igenom. Och visst.. Man får balla ur man får skrika och gapa och göra dumma saker... Men allt man gör i förtvivlan och ilska kan inte stå oemotsagt. Så är det bara...

Nu sitter jag i Majsans slagskepp... Majsan kommer med stereon på högsta volym och hämtar upp mig och ungarna varenda morgon... Om jag inte vore hetero skulle jag gifta mig med henne...

Om jag är lite gnällig på ungarnas pappa emellanåt så vill jag iaf säga att an varit snäll och tagit ungarna en dag tidigare denna gång. Det uppskattar jag..

När kidsen är på plats så blir det sjukan.. Hjälp!!! Vad ska man sysselsätta sig med i 24 h?!? Kärlek på lasarett.. Det kommer Mallabetraktelser..

Tack för att ni finns ni goa, snälla, roliga bloggisar!

Pok

Mallaganskaokejbralla
BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, kom ihåg att det var jag som kom med det...
att ni skulle passa som gifta! "I nöd och lust..." Osv osv....

Lycka till nu, jag ska tänka på dig...

KJAMIZZ (så rart va??)

MiaiGävlesomgillarerskarpt!

Anonym sa...

In m en Kram till bara sådär :)
Lycka till nu!

Anonym sa...

En stilig doktor i vitt kanske??:-) why not?

Lycka till nu tjejen! Kram

sofie sa...

Lycka till.Kram