onsdag 11 februari 2009

Nu... Jävlar... Nu har jag en i samma..

Ålder... Som LT, här.. Majsan jobbar natt.. Kidsen är här...

Nu måste jag tala med små bokstäver... Majsans Junior är inne i samma "butterkakestråk" som... LT...

Majsans Junior är verkligen en underbar kille... Såååååååååååå söt... Men Sååååååååååååååååå känslig..

M: Ska du ta och äta lite frulle...

J: *Ögonen fylls med tårar* Och med darr på rösten, inåtsnyftingar... Och hela registret.. Jahhag beehhöveer ininte ähhta... såååå´nt hhemma...

M: Näee men ta något annat..

J: Jahha.. *inåtvändna snyftningar*

M: Så... Vad duktig du varit nu... Nu är det bara hårborstandet kvar... Borsten ligger...

J: Psykbryt, krokodiltårar och hela känsloregistret.... Jag behöver aldrig borsta håret hos mamma eller pappa!!

Här håller jag på att skratta ihjäl mig... Ungen ser för djävlig ut i håret... Svintosvinto.. Liksom.. OCH JAG VET ATT HAN MÅSTE KAMMA SIG..

Här är det skönt att inte vara mamma till ungen..

M: Oj då.. Då struntar vi i det då...

LT: JAG MÅSTE MEN .... BLABLABLA... Junior...

M: Nu går vi... *jag på hörntänderna*

Tack för påminnelsen att det bara fortsätter... ;-) Vissa saker vill man bara inte veta.. Eller låtsas om... Som förpubertala små ungjärpar.. Tex!

Pok

Mallaprövadbralla

BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: