fredag 9 maj 2008

Hmmmm?!??!

Jag är på G...

Supandet gick åt helvete i går.. Jag håller på att balla ur totalt....
Det blir vad det blir. Som vanligt får man ju inte roligare än mängden sprit man häller i sig.. Å i går somna jag på soffan utan så mycket som en punchpralin i mig... Det var inte kul.. Så där ser man... Alkohol gör underverk... Man blir både snygg, smart och har kul..

Jag är så nyfiken... Har fått hintar om en överraskning... Hmmm... Går här och funderar om det kan vara någon "pudding".. på lur!?? Men å andra sidan... Hur ska det gå till?!?

Nu ska jag fiffa för kidsen och barnvakten..

Alla påhejjare på min alkostafett inbjudes till bolggmara på söndagkväll... Om jag är kapabel!??!

Kanske lovar jag för mycket nu... Men iaf... Ha en underbar helg kära vänner. Det ska jag ha!

Pok


Mallanyfikenbralla

BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Pangbruden sa...

Bästaste och jag låg i som sjutton kan jag lova.. kom igen nu!!!