onsdag 14 maj 2008

www

Jag är ju inte sämre morsa än att jag ganska omgående infinner mig när ungjärparna ropar...

Helige Anden kallade och jag ställde som krav... Ramlösa och kaffe. Då kommer jag om 30 min...

Hångel, mys och ligga sked en stund... Sen gick jag... Där hjälpte inga böner inte. Är man hårt hållen så är man!

Dusch igen, borsta bajständer och sminka sig... Snygg man blev... Not!!!

Gick för att möta HA och ser en riktig man med en bricka med kaffe/Ramlösa i ena handen och en bira i andra... Komma emot mig... Innan jag fatta att den där snygga "mannen" var min son fick jag nypa mig själv i armen... Fan vad tiden går fort!

Jag tog biran... Sen var det party igen! Då börja ju "Badrocken" på däck... 20 grader varmt... Bra band och en svärdotterslillasysterskusinsfru som gick på högvarv... Så härligt! Vi slogs om att få bjuda på bira och att höja varandra till skyarna... Där satt vi tills vi var helt randiga i arslet... "Småbrudarna" hann sova middag, käka lunch, sova middag, äta middag innan vi var färdiga... Sen ville jag sova lite...

Men innan det så skicka jag ett sms till J. Jag tyckte jag var ganska kul... Men det tyckte tydligen inte han.. För han svara inte. Nu vet jag varför. Men då tyckte jag bara "Fuck off"... Looser...
Vad jag skrev?!??! Hur så!?!?! Men det var enkelt och ingen hemlighet... Bara... www.hångla.nu.. Skitkul jag är... (Han fick det på svensk mark)...´När han inte svarade på det skrev jag bara www.knulla.nu Hjälpte det då? Näeee... Dra åt helveter´rå... Idiot! Tänkte jag...

Sen hopppa jag i säng ensam...

Pok

Mallasovenhalvtimmefortsättningföljerbralla

BloggRegistret.se
^

2 kommentarer:

Pangbruden sa...

Ungjärpar är ett ord med hög klass och smak.. liksom den kvinna som uppfunnit det.. dvs du:-)

Får ja julkalpp nu? :-)

Majsanochmalla sa...

Mmmm... Du har vunnit en helg med oss... Och vi har vunnit dig! Tack, tack..

Pok

Mallavilltjötameddigbralla