tisdag 13 maj 2008

Jag erkänner allt...

Helt rätt Majsan min lilla bejbi..

3 öl å så decka denna otränade suput.... 3 bira!!!!! Fatta att träning faktiskt är nödvändig!

Inom 2 timmar, från start så hade Mallafyllebralla dansat på deck, skålat för kung och fosterland, hållit tal till resesällskapet om hur fina och underbara dom är, gråtit en skvätt av rörelse över det och blivit nerburen till hytten.... Och stendäckat!

2 timmar senare var sängen nerspydd och fin... Bra där! Annars hade jag varit packad fortfarande!

Vaknade...In i duschen... "The show most go on".... Tvätta hår, gnida in kroppen med myyyyycket tvål, borsta tänderna... Spya i håret, munnen, på kroppen går fetbort. Det är otrevligt!

Hahaha.. Majsan du är fan sexfixerad!! Näeee... Klockan var 21 på kvällen... Jag hann inte både bli packad, sova, duscha, flirta, pippa... mm på 4 timmar... Nog för jag är som en annan duracelkanin... Men så jävla fort gick det inte...

Nu ska jag jobba.... Men jag erkänner att jag är betuttad... J är jättenajs!!!!!!

Och jag "joddlar" runt och är glad, fnissig och på g!...

Jag ska dra hela storyn så snart jag landat....

Men en sak är då säker... Jag Malladansbralla är mästare i party, party.... Förutom katastroftimmarna vi start... Så höll jag igång 30 av 36 timmar.... Ni andra sov mest hela tiden.... Jävla skalmanlookaliker... Ni pallar ju ingenting!

Pok

Mallabetuttadbralla

BloggRegistret.se^

8 kommentarer:

Anonym sa...

Älskilng vad jag är glad för din skull.. Däremot måste vi jobba med den här allergin du tydligen har mot Malt.. eller Humle.. Jag återkomemr i ärendet min sköna.. tills dess..pippa lugnt.. or not;-) LÖÖV

anna wintour sa...

nu finns ni med i bloggen i gen då en läsare ställer mig mot väggen

er egen lilla köttbulle
kram

Majsanochmalla sa...

Tack bästa pangisen.. Kanske Clarityn hjälper mot maltallergi!??!

Vi har en härlig, ganska lagom... konversation på sms och mail... Vart ju lite härligt hett i starten... Så att säga! Men det var det värt.... Västa puddingen inombords... I Like!

Hur mår du gullis?

Pok

Mallaosrambralla

Anonym sa...

Vilka tunnisar! Härligt att nån orka hålla låda, Malladuracellbrutta!?

PoK

Anonym sa...

Jag tror att Pangis har rätt... det måste var aHumleallergi... Den är Hemsk!

Prova med Weissbeer nästa gång = grumlig veteöl....

http://livethosmig.blogg.se

Pangbruden sa...

Nej för fan gör inte det.. Weissbeer smakar som det låter... yieekkkk

Buzan sa...

Men..fan..malla...jag e tokglad för din skull.. du ser det lönade sig att sova lite först... ;)

Hade du inte somnat hade du varit så full att du kanske missat läckerhunken;)

Nu ska vi ses snart och ta lite vin så jag får höra om allt ståhej

Anonym sa...

Jag körde en resa på sjön samtidigt som er. Fast med en annan båt.

Dekadensen flödar verkligen. Jag förstår inte vad som händer...

Men nog lever man länge på det.....