torsdag 5 juni 2008

Bejbi...

Tack för alla tips....

Har ju msn:at med F i dag och ahn vill ju ses...kruxet är ju att han inte bor i stan...

Hotell?!??!! Min bästa gren..."vad tråkigt"...för hem hit ska dom ju inte...sen har vi ju Å som ringer som en galning och vill bjuda på vin...honom har jag ju gjort klart för att jag gillar pengar...mycket pengar..

Men jag är nog bara ute efter pippat...det var ju long time ago...Silja Rocken sist, så nu tar jag vad fan som helst...tom en sån stofil som Å...

Men F verkar gulligare..en golfare..passar väl mig?? eller??...
Nu är det slut på gangsters för min del...så man kanske ska börja spela golf...det kan ju bli min bästa gren....jag anpassar mig så gärna!!!

Klart jag ska nätdejta....måste ju få huset fixat....finns ju ingen hejd på vad karlar kan bygga, snickra, måla när dom tror att det ska bli åka av...

Nu ska jag sova är både trött o pilsk....Vill ha 6 nuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

Kram o godnatt från majsantorribrallanpajsarn



BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: