fredag 6 juni 2008

Men va FAAAAAAAAN...

Så fort jag har något roligt i sikte... Blir jag sjuk!

Är jag rädd för att ha roligt? Eller är jag bara en jävla klen klimakterihäxa?

Jag blir så förbannad... Av flera skäl! Inte minst för att jag har absolut inget tålamod att vara sjuk. Jag är inte skapt för det... Så låt mig fan slippa!

Jag sätter upp mitt långfinger, åt hosta, snorighet och feber... Hahha... Där får ni!
Ingenting, absolut ingenting ska hindra mig från att ha party Big time med er alla!

Pok

Mallasnorbralla







BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Anonym sa...

skratta åt dem så blir de skitsura och försvinner! typ "vet ni hur många snorigheter det krävs för att byta en glödlampa?" eller "vet ni varför feber har med sig en bildörr i öknen?". jag lovar att de är borta ögonaböj ;)