onsdag 10 december 2008

Konstigt!!??!??!!

Tjuven som jag kallar mina barns far för...har fått det namnet av just den anledningen,,,,har tar sig rätten att inte betala för barnen/tar saker/pengar som inte tillhör honom...ja vafan listan kan göras lång som en långkalsong...

Nu har han skitit i att betala skolfoto räkningen, trots att han tog hem bilderna och har dessutom inte delat med sig till mig eller min släkt...
Påminnelsen damp ner i brevlådan idag o vet ni jag hade det på känn...han vill att jag ska pröjsa, som jag gör/gjort för allt annat..

Fy fan vilket litet äckel den mannen är, en jävla parasit...

Häromdan så tog jag kontakt med Tjuven via sms o talade om för honom att jag tänkte säga upp stora H:s mellisklubb plats för hon är aldrig där...o de e jag som slantar in varje månad:

M: Hej jag säger upp H:s mellis plats nu eller skriver över räkningen på dig.

T: Vart är det meningen att hon ska ta vägen efter skolan då?

M: Jag är ju alltid hemma så jag behöver ju inte platsen o jag har ingen lust att betala, men säg till så ändrar jag så du får räkningen...

Hörde han av sig igen,,,NEJ...så jag har sagt upp platsen med omedelbar verkan..
Det var tydligen inte så viktigt att ha platsen kvar om man måste betala för sig...schäjm on U tjuvjävel...


Man ska tydligen roffa åt sig så mycket man kan o skita i sina barn...

RÖSTA PÅ KNAPPEN NEDANFÖR nu så jag kan sluta tänka på Tjuven !!!!

Majsanskämsintepajsarn


BloggRegistret.se
^

4 kommentarer:

Pangbruden sa...

j-a gubbtjyv!

Anonym sa...

Många går runt och leker Roffe hela jävla dagarna. Bara roffar åt sig utan att skämmas. Fy fan!

Monica sa...

hahaha jag har varit med om det där också exat det samma ,men det hade jag faktiskt förträngt

Majsanochmalla sa...

Ja ni...o du magnus..nu har han fått ett nytt namn i bloggen "Roffetjuv" sa...kram på er bloggisar som ser till att vi är på toppen där vi hör hemma,,,
pöööööööööösssssssssssssssssss
Majsanhatarroffarpajsarn