lördag 20 december 2008

Tomten har varit här...

...Ja idag kom han i sin stora bil....fylld med julklappar till mina barn, dom trodde inte sina ögon så stora och många paket. Tack snälla Mr Tomte!!!

Vår lilla minigran....typ den som var billigast som nu knappt syns för alla paketen, var i iaf ett riktigt fynd bara en hundring!!! I år är första året som jag inte har råd att köpa kungsgran...men vi har iaf en gran och det är ju huvudsaken. Här har storleken ingen betydelse.

När barnens paket var inburna så följde jag Tomten till bilen å så kysstes vi...tomten o jag, tänk vilken härlig vinter, jag tror faktiskt på Tomten nu...för första gången på många många år..

Det är nog sant att Tomten är far till alla barnen..

Majsanharträffattomtenpajsarn

BloggRegistret.se^

3 kommentarer:

Monica sa...

jag vill också ha hit en sånn tomte

Pangbruden sa...

Me like:-) Du förtjänar det!

Herr o fru Lundin sa...

Vicken härlig julklapp till dig darling!! glad för din skull!!!