lördag 10 januari 2009

Hahhhah... Nu skrattar jag ihjäl mig..

Tyckte jag såg ett grattisinlägg till Mr Meck.. För en stund sen!?

Innan du däckade i säng, kl 19,30 i går sa du att mecken fyllde år... 23/6.. och att jag skulle komma ihåg det!?!?

Sen sa du att han fyllde år den 23/2... och att jag skulle komma ihåg det!?!??! Kom ihåg själv du din virrpanna...

Å så i morse när jag vaknade hade du skrivit att han fyller år i dag?

Är han någon slags hund eller? Fyller år flera gånger om året...

Pok

Mallaingenagendabralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Pangbruden sa...

Ha ha ha ni två börjar bli som Heinz ketchupflaska.. först kommer inget, sen kommer inget sen börjar man sukta efter ett inlägg och PANG Då kommer allt och man får läsa en timme eller så.. behöver jag säga hur mcyket jag gillar Heinz ketchup och er:-) LÖÖV ladies!