fredag 9 januari 2009

Ibland blir jag så..

Uppeldad av saker jag bloggar om att jag bara inte kan avhålla mig från att gå vidare.. Just i dag borde jag gå vidare till Majsan... För en timme sen typ.. Men jag var bara tvungen att göra lite saker först..

Fundera... Fundera lite till.. Å så funderade jag ytterligare en gång.. Nalle Phusyndromet..

Så slängde jag iväg ett mail till tittarombudsmannen på tv 4.. Med hänvisning till mitt knarksökarinlägg.. Läs och begrunda.. Var mitt budskap.

Sen bada jag lite.. Å tänkte.. Jag vill ju inte vara en gnällspik! Tänka, tänka, tänka...

Sen skicka jag ett snällt mail till polisen i STHLM... Med hänvisning både till oss och er andra bloggare som skrivit i positiva ordalag om polisens jobb på Grammisgalan..

Ba´sat ni vet om ni får besök av någon från polisen på er blogg.. Bli inte rädda.. Det är bara jag som vill göra gott.. Som en annan jävla Messias!??!

Pok

Mallamanskavasnälldrogfribralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Herr o fru Lundin sa...

Hallå - snuten va här precis! Nu ser det helvete ut här å ja som städat hela julen, f*ck!!!

Närå, jag letar jobb =frånvaro från allt vad bloggar heter....

PoK!