fredag 9 januari 2009

Juicy o mr löve

...idag kom min egen mr löve hem till mig,,,,,,med en present

obs att jag är full i skrivandes stund på cava o rövin.....gott!



Mr löve har koll på mej o mina kläder...det är höga poäng på sånt!!

När jag var i usa i augusti så stod jag i Juicy cuture affären i miami o väljer mellan 2 färger på en mysdress ...o till slut så väljer jag en rosa, ja ni har ju sett den här i bloggen....

I dag så kom min älskling hem till mig med en ny Juicy i mörklila,,,just den färgen jag valde emellan..
Så nu sitter jag här i min nya juicy...den är så fin o skön...

Men idag skulle faktiskt min Mr fått presepang för han fyller år i dag....men så kommer han o ger mig en o så drar han i väg 30 mil härifrån,,,,fegis!!!! Å grattis på födelsedagen!!!!

Majsanjuicyajsarn





BloggRegistret.se

0 kommentarer: