onsdag 10 mars 2010

Fy fan vad äckligt...

Kontaktanonnser är ju alltid lika fascinerande, fick dessa på mejl av en kompis, men hur friska är dessa:

Är en bs man, 40 år boende i Stockholm, som främst haft toasex med kvinnor. Men efter en session med en kille fick jag mersmak. En bajskladdig kuk och spermakladd är ju riktigt häftigt! Så du som gillar både att ge och ta emot och inte är alltför överviktig och gärna yngre, hör av dig! Jag ska understryka att jag inte gillar knull. Däremot runk, sug, piss, bajs och sperma. Låt oss kåta upp oss med varandras avföring och bultande kukar.

Okay, säger jag då????!!!! Fy bubblan, jäkkka nu kräks jag nästan.


Hej. Är en mycket nyfiken och lekfull man på 50 år som söker gravida kvinnor. Din ålder och utseende spelar ingen roll.

Ok att gravida kvinnor är otroligt vackra och sensuella, men jag hoppa verkligen att dom inte svarar på denna annons. Inte fan vill normala gravida kvinnor ha sex med en vilt främmande karl under sin graviditet?

MajsanserhurMallakräks

BloggRegistret.se^

0 kommentarer: