torsdag 4 mars 2010

Speeding in förorten

Gårdagen var nice och jag blev väl omhändertagen av Mr Man.

Jag bad honom ta hand om storhandlingen å då menar jag inte på ICA Maxi, näherå utan jag skickade honom till nån skum liten gata inne i stora staden.

Senare när inhandlingen var klar så, hör å häpma::::::::: Åkte jag fast för fortkörning, jag var handbojjad. Fast jag tycker inte att han borde varit så hård, så stygg hade jag ju inte varit. Men det blev en speeding jag sent ska glömma, tappade nästan andan.

Polishunden nafsade mig på mest hela kroppen, vilken ouppfostrad liten sate.
Resan jag just haft, blev jag så matt av att jag skönk ner i bilsoffan och pustade ut. Det lades en filt om min omtöcknade kropp, han var väldigt omtänksam med tanke på att jag varit olaglig.

Tänkte för mig själv att det var tur att jag hade mina snyggaste kläder på mig nu när man ändå åkte fast.

Ja jag fick mina välförtjänta böter och dom tänker jag inte betala, väntar oskyldigt på att Mr Man ska ta fast mig igen.

Majsanknowshowspeedinworksfia
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: