fredag 5 mars 2010

Nice dag idag!


Sov länge, åkte och fikade med Mr Man, alltid lika trevligt på hans jobb, han får mig att känna mig kvinnlig även i en oljig miljö...Ler!

Men jag måste styra upp lite där bland olja o kaffemaskin och han kan inte säga nej. Med min erfarenhet på det yrkesmässiga planet så har jag lite att göra där.

Sen blev det en shoppingtur med väninnan M och våra barn. Jag köpte lite sminksaker så att jag kan fortsätta vara snygg och läcker, för vem vill ha en rugguggla!

Ungarna köpte leksaker och lite kläder, sen handlade vi fredagsmys, så nu har vi ätit lite skaldjur och druckit cava, men for the record så har jag gått över till te, blev lite snurrigt har ju inte sovit så mycket på senaste tiden.

Nu måste jag avluta för snart ringer Mr Man och då vill jag ju prata lite...

Majsanshoppingpajsarn
BloggRegistret.se^

0 kommentarer: