onsdag 24 mars 2010

Jag orkar inte mer nu!

För det första så har jag fan inte fått min skönhetssömn, nä den tiden har jag ägnat åt mer gymnastiska övningar. Fritt val, jag vet så där har jag bara, nästan bara mig själv att skylla.

Strosat runt på Sturepan och ätit god lunch med härliga väninnan M. Lunchen varade i bara 2 timmar, så vi frotterade oss med alla andra LV fantaster.

Hem trycka i mig en banan( ja i munnen ). Sen snabbt på med lite träningskläder och inte hade jag varit så smart att jag lagt fram mina finaste. Nepp dom hittade jag inte så det blev ett par gamla Clown byxor från tidigt 90-tal, snacka om kvalitutta här.

Ok, hoppar in i bilen och min älskade Sivan ringer och gapskrattar, hon e fan inte klok.

S: Vet du Majsan idag glömde jag bort vart jag ställde gröna faran.
M: Jaha
S: Jag irrade omkring på fina gatan en stund o så står bilen där, kommer inte i håg att jag parkerade den där.
M: Nähe
S: Fönstret var öppet, nyckeln passade inte i låset.
M: Gäsp
S: Så jag slänger in mina väskor och matkassar sen ålar jag in genom rutan och upptäcker att stereon är borta. Fläkten me!
M: Jaha vart ska jag hämta dig?
S: Du ska inte hämta mig, när jag vrider om nyckeln så funkar det inte. Då ringde jag Mr Mek.
M: mmmmmmm
S: Sen ser jag att det inte är min bil!!!!
M: Du ej för fan skruvad.
S: Ja det vet jag väl, så jag skyndade mig...
M tänker: "hur fan ålar man sig snabbt ut genom en bilruta"?
S: Sen hittade jag min bil å nu kom jag ihåg hur skitig den var, å så skrattar hon igen!
Frågade Mr Mek om jag skulle ringa polisen, för mina fingeravtryck finns ju i bilen.
Mr Mek skrattar gott!

Nu kommer Sivan över och skrattar fortfarande åt sig själv å säger: Nu har jag återigen bevisat att jag är "a real blond"...

No shit, tänker jag då! samtidigt som jag låter som en fiskmås....cllleeeeeo, cleeeeo,cleeeåååååå!

Majsanlovesivanpajsarn



BloggRegistret.se^

0 kommentarer: