måndag 11 augusti 2008

Det här att köpa presenter..

Som sagt, jag försöker alltid hålla min nivå på barnens relation till sin pappa... Högt/tydligt och otveksamt.. Så när det är jul eller födelsedagar så får de 50 kr/pp var till pappan och hans nya familj... Och så får de shoppa.. presenter.. Helt bedårande gulligt..

Det här är ett litet axplock på vad den stolta pappan fått över åren:

- Doftljus
- Rosa servietter..
- En bok med kärleksdikter..
- En ring ur en tuggummiautomat.. (ungen ville själv ha resterande pengar att använda i samma automat)
- Rosdoftande badbomber..
- Födelsedagskort där det står allt från "Grattis på 4-årsdagen till Grattis till körkortet... En gång var det även ett fint dopkort..
- En trädocka

Hahha... Som situationen är finns det ju väldigt stor risk att han misstolkar... Men det kan jag skita i... Syftet är att lära barnen att ge med glädje och att visa omtanke för andra... Men jag kan inte låta bli att skratta åt deras små barnsliga val... Som sagt.. Det är bedårande!

Pok

Mallafulliskrattbralla
BloggRegistret.se
^

6 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha grattis på 4 årsdagen ;)

KramMonica

Anonym sa...

Det man får från sina Miniorer vet man dom lagt ner själ och hjärta i. Men det bästa jag vet är att få någonting som min har gjort.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Pangbruden sa...

Ha, dina barn har en strålande framtid som personal shoppers till folk som redan har allt. :-) Just loved it my dear!!!!

Anonym sa...

Bra att någon har folkvett och kan bortse från tjafs och bråk. Så gulliga presenter. Jaq skulle bli jätteglad.

Majsanochmalla sa...

Mmm... Visst är de gulliga små presenter...

När HA var liten köpte han mig en jättefin legobil till mors-dag... Han övertalade mormor så att även hon trodde att det var det finaste jag kunde få!

Hemmgjort är alltid popis.. Jag är överöst av så´nt.. Det gillar jag skarpt!

Pok

Mallagillarallapresenterbralla