söndag 17 augusti 2008

Fan va svårt det är att lyfta på arslet ibland..

En kväll på landet, efter god mat, god dryck.. Och mysigt umgänge...

Har min betonghäck tydligen slagit ut i full blom.. Jag sitter fast framför OS?!?!? Bara här är det något jävligt mystiskt... Jag skiter verkligen i sport "what so ever"... Kan det ha varit något i den smarriga maten igår?

Eller är det helt enkelt så, att det är så mycket mysigare att ligga raklång i en soffa... I ett mysigt hus, med levande ljus om gott sällskap, än att åka på jobb!?!

Jag ligger kvar en stund till och funderar...

Pok

Mallalatbralla


BloggRegistret.se^

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag satte mig vid köksbordet i förmiddags - och där sitter jag fortfarande! Borde städa upp altanen efter gårdagens fest, men det spöregnar. Ballonger, stolar, bord, belysning, lyktor mm måste bort tills i morgon bitti: då kommer en hantverkare och börjar riva altanen! Hmmm... jag ställer klockan på väckning en timme tidigare i morgon istället....

Majsanochmalla sa...

Jag vet bruttan... Vad är det för fel??! Jag låg i soffan, kolla sport!???? Och käk godis,satans.. Å när jag väl kom iväg... Fick jag värsta sockerchocken..

Men det är härligt! Erkänn! ;-)

Pok

Mallvetattjagintebordemenändå!

Anonym sa...

Det är toppen, särskilt när vädergudarna är på ens sida: först på lördagkvällen när himlen sprack upp timmarna innan vår altanfest startade. Sen på söndagen när det var grått och regnade - då behöver man ju inte ha dåligt samvete för att man inte går utanför dörren!

Men du ville väl haka på min och Buzans uppryckning, va;-)

Majsanochmalla sa...

Uppryckning i vad!??! Bättre på att partaja... Ja då är jag med! Väldigt med!

pok

Mallaförnikanvälaldrigmenakostmotionbralla

ullrika sa...

äh. det är la gött å vila gumpen? och sport på Tv (eller i verklighet) är inte så himskens farligt som många tror. det är riktigt riktigt kul om man bara ger det en chans!