onsdag 20 augusti 2008

Tömde ju "red rocket" i lördags...

Då var jag lugn och sansad... HA var med... Det är faktiskt helt fantastisk att ha en riktig man som son... Fatta fortfarande inte hur det gick till... Å inte kan jag minnas att någon frågade mig om lov... Att det skulle bli så liksom... Det bara blev...

Iaf så blev det, med HA´s hjälp "good eunogh"... Han är så där vuxenklok när jag "yrar" om känslobjäffs och annat junk! Bra där!

Iaf så rota jag runt i vraket... Och då hitta jag något väldigt viktigt och fint... Lyllos, lyllos mig... Som hitta dem igen... 2 jättefina teckningar från LT, där det är hjärtan och så har hon skrivit med snirkliga bokstäver.. "I love mumi"... Den andra: "I love mum"... Liksom... Som om hon var osäker på att jag skulle förstå budskapet om det råka vara felstavat... Lilla T... Fina underbara tjejen...

Å så en annan viktig sak... Ett diplom! Som jag fått av mina tjejjer... En liten, liten bild... Av en delfin ( vi är delfintokiga alla 3).. Som någon av tjejjerna fått som "vad duktig du varit" hos läkare/tandläkare, eller så... Den fick jag en helt vanlig onsdag... Efter mycket "tisseltassel" i baksätet... Helt högtidligt, vid nästa rödljus tillkännagav de, ST & LT att jag förtjänat delfinen för att jag var "världens bästa mamma"... Grulgruttgrönt... Blev lite tår-dimmigt där...

När jag plockade ner delfinen från solskyddet som den suttit på sen dess... Fick jag järnstyrka... Om än med tårar i ögonen... Red R... Var faktiskt bara en bil... Viktigheten av den blev ganska fjuttig, i sammanhanget...

Rocketen är nu såld... Och det känns bra...

HA, kloka gubben! ;-) Och jag åkte vidare mot hans "I need lot of pimp-projekt"... En Volvo Amazon 67... Den bärgade vi hem i godan ro... Sen satte sig HF bakom ratten och såg så jävla snygg ut! Bilen är ball... HF lika så... Där på deras ägor... Det bara skrek "Jag äger" om scenen...

Som alltid... Det blir "bra till slut"... Men skickar ni hit/nosar upp originaldelar till "Amazonerna" Den ena vill ha "oldiesbutgoldies"... Och den andra senaste nytt i kläder/sko/mode/sminkväg... Skicka hit "goodiebagarna" bara... ;-)

Pok


Mallakanskeskahaenheltmiljövidrigbiliafbralla
BloggRegistret.se
^

1 kommentarer:

Monica sa...

va skönt att ha en sånn vuxen son ;) Delfiner är fina tatuera en vettja , eller var det en sånn duhadde , på benen var det födelsedagar men vad var det där uppe nu igen;)
Puss o kram från sliten M