lördag 5 april 2008

Allt är under kontroll...bloggisar!!!

Buzan sa...
hej tjejer.. vad händer.. jag e sugen på att festa lite..


Hur gick det igår??

Jag gjorde nåt tarvligt igår..men jag skyller på att jag gjorde det med tanke på din karl oxå... s¨å vill du få dig ett skratt läs mig blogg ;)

*löv u*

5:28:00 AM


Monas Universum sa...
Tjejer, var är ni?

2:04:00 PM


Anonym sa...
undrar jag med!! Monica

3:31:00 PM


Skonilsson sa...
Ja.. hallå? Har det hänt något?

6:30:00 PM


SKONILSSON GRUPPE sa...
:)

Hoppas allt är bra.

3:33:00 AM


pangis sa...
Jag hoppas också att ni mår bra.. Skcikar kramar med pangstyrka i!

4:22:00 AM


Anonym sa...
hallo ??? *kram* Monica

11:07:00 AM


Tanja sa...
HO,HO, HALLÅ - NÅGON HEMMA???????!!!!

Brudar, vill ni vara med på "Efterlyst" eller? Saknar er!

Orolig läsare!!!

2:57:00 PM


Anonym sa...
Monicasökermajsanomallavartihel***eärninånstansmanblirjuorolighärbortainacka!!!!!!!

4:08:00 PM


Monas Universum sa...
Flickor, nu är semestern slut. Var håller ni hus? Planen var att ni skulle förgylla min otroligt jävla aptråkiga vab-vecka. Men icke.

Jag hoppas verkligen att inget har hänt.

4:45:00 PM


Pangbruden sa...
Antar det varit en tuff vecka.. med hovrätt och allt förstår om ni inte orkar vara påå topp just nu.. saknar er! ..kram i massor

2:35:00 AM


SKONILSSON GRUPPE sa...
Tjejer!
Kramar i massor, hoppas ni snart är tillbaka. :)

2:26:00 PM


Majsan och Malla svarar:
Vi har tjänat pengar..nån måste ju för tusan se till att saker o ting funkar i den här stan.

Vi är levande zombies....som behöver vin,sex o rock en roll!!!

Men vin kan inte njutas då vi är för trötta för att en öppna käften.

Sex är det inte tal om...torrt som fnöske, hela systemet slås ut när man jobbar 24/7.

Rock en roll inte en chans...vi e så stela o ligger på rygg o kan inte komma upp....

Ska försöka ringa 112, kanske kan dom skicka ett team och mjuka upp oss...men det går ju inte telefon helvetet är på övervåningen och vi på undervåningen...HJÄLP NÅGON HJÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!

puss

majsanheltslutpajsarn





BloggRegistret.se
^

0 kommentarer: