söndag 20 april 2008

Kommunikation på hög nivå...


Majsan: Men fatta! Du har gått i skiten för länge... Du ser inte "skogen för alla träden"...

Malla: ?!?!? "Fittan för alla hårstrån" .. Menar du!?

Majsan: Mmmm... Precis...

Malla: Okej... Då fattar jag!


Malla: Men vad tycker du då? Ska jag ha sex med NN?

Majsan: Njae... Jag tycker inte att han är din typ....

Malla: Typ och typ!??!

Majsan: Men å andra sidan... Kuk som kuk...


Majsan: Va fan har du gjortilainen... Jäfla särring...

Malla?!??! Va!!?!?

Majsan: Särring... Joppa nu!

Malla: Klimakteriet!??!

Majsan: Jak ska åka rockbåtilainen och övar... Satanilainen... Särring.. Dy borte också öva...

Malla: Håll säften... Jag är fullärdilainen.


Majsan: Du... Jag tänkte på en sak...

Malla: Jaha...

Majsan... På allvar... Vi måste börja sälja våra använda trosor på nätet..

Malla: Mhäääee... Vem skulle vilja ha mina gamla Sloggitrosor....

Majsan... Sloggi!??! Inte konstigt att du är singel...

Malla: Inte vet jag... Men du är ju också singel... Vad har dina trosor hjälpt mot det?

Majsan... Ingenting... Men ändå!

Malla: !??!? Okej... !??!?


Malla: Du... Jag tänkte på min kompis, LL... Hon är ju fan "radiostyrd"....

Majsan: Kan vi ta hit henne och ställa in hennes fjärrkontroll på jobba?

Malla: Hahha... Njae... Jag menar att hon är radiostyrd när det gäller män....

Majsan: Ja men då kidnappar vi någon pudding och sätter han i bur längst in på lagret... Så får hon honom när hon är färdig...

Malla: Du är så smart!

Majsan: Mmm... Jag vet..


Majsan... Tror du RR har någon psykisk diagnos?!

Malla: Visst har han det... Det är inte normalt att byta tjej som andra byter Sloggitrosor... Man kan ju bara undra om det är socialt eller genetiskt betingat...

Majsan: Vafan... Har du drogat eller!??! Hahha...

Malla: Men vad då... Så är det ju... Antingen eller... Ibland både ock...

Majsan: Jaha... Gud vad du är klok...

Malla: Mmm...


Majsan: Varför tar inte vi och köper lite aktier eller nå´tt...

Malla: Vi har inga pengar...

Majsan... Näää.. Just det... Jag gick just och undra varför vi inte hade några värdepapper...

Malla:!?!??


Majsan: Du... Vi borde be ungarnas pappor om att de betalade för ungarnas läger i sommar... Det är ju en hel del pengar ju...

Malla: Mmm... Men hur skulle det gå till !??! Vi får ju inte en krona ens i underhåll....

Majsan: En spark på tasken och en 7-8 knivhugg!??!

Malla: Bra idé... Men vem ska ta hand om ungarna när vi sitter i finkan?

Majsan: Har inte funderat så långt men Ikea´s barninlämning!??!

Malla: Bra där! Jag kan på torsdag...

Majsan: Då "tar" vi gubbjävlarna då... På torsdag
em..


Malla: Du är såååå... Snygg när du röker... Så ball, när du gör rökringar...

Majsan: Synd att jag inte kan säga detsamma... *blåser jämna snygga rökringar...

Malla: TACK!!!


Hur konverationen flöt efter 10 timmars arbete... Vill ni inte veta...


Pok

Mallanotintelektuellbralla...






BloggRegistret.se
^

7 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAH...ja tror ja svimmar!!! Vi snackar kommunikation på hög nivå!!!

Puss på er!

Anonym sa...

Tack bejbs før att ni lyfte min morgontrøtta sjæl till høgre nivåer :)
Alltså, ni ær så j*a skøna!

kos og klem

Anonym sa...

*skrattar* hahahaha som sagt girl´s hahaha tack ;)

Pangbruden sa...

Flickor.. klockrent samtal! :-) POK

Anonym sa...

Och hur många timmar hade gått nu?? Vill veta så jag kan klocka oss på festen sen och SKRIVA ner allt som sägs då...

Majsanochmalla sa...

Mallabananfot fixar biffen....hon hör o ser allt...
Majsansyrpajsarn

SKONILSSON GRUPPE sa...

Read, laughed and left wanting.